Наші вчителі

/Files/images/Педколектив.jpg Загальна кількість працівників - 83.Вчителів – 50, серед яких: 1 - Заслужений працівник освіти України; 2 - кандидат педагогічних наук; 1 - кандидат історичних наук; 28 вищої категорії, 10 – першої категорії, 13 вчителів-методистів 9 старших вчителів практичний психолог Т.В. Сидорук, соціальний педагог І.В. Осипчук, медична сестра Л.Л. Філюта.

Серед вчителів гімназії працюють її випускники: І.В. Осипчук, О.Ф. Ярошенко, І.І. Непомняща, І.В. Гаврилюк, Т.О. Ємець, К.М. Піскорська, О.П. Путіліна, І.П. Загній, О.М. Костюк, Н.Ю. Бондар, О.В. Тарасюк, С.Г. Чос, Ю. А. Яблонська, М. Я. Ярова-Боровик.
Вчителі-ветерани: Л.І. Мозгових, М.Т. Дубницька, П.А. Поліщук.

У гімназії функціонує вісім методичних комісій учителів: словесності, математики і фізики, суспільно-природничих наук, англійської мови, естетично-спортивного напрямку, початкових класів, вихователів груп продовженого дня та класних керівників.

Результативність виховної роботи у гімназії забезпечує тісна співпраця заступника директора гімназії з виховної роботиО.Ф.Ярошенко, педагога-організатора В. А. Шевчук, практичного психолога Т.В. Сидорук та соціального педагога І.В. Осипчук.

Поглиблено вивчаються: українська мова, англійська мова, математика.

Організовано роботу 15 гуртків: вокального та хорового співу, хореографічний, екологічний, юних пожежних, юних інспекторів дорожнього руху, правовий клуб, євро-клуб, спортивні секції.

У гімназії функціонують музеї: музей розвитку освіти Житомирського району, військово-патріотичний музей "Свята спадщина", музей історії Новогуйвинської гімназії.

У гімназії добросовісно працює колектив працівників їдальні та технічні працівники.

/Files/images/техперсонал.jpg

Педагогічна діяльність – особлива за своєю складністю, у ній діє безліч закономірностей і головне в ній те, що надто високою є міра відповідальності виконавця.
По суті, від умілості та успіху в цій діяльності залежить майбутнє дитини, яка виступає новою долею людського роду. Дитину не можна розглядати як “нове видання” старого людства. Звісно, вона готова вбирати й відтворювати в собі все хороше від старого покоління, але вона й готова подарувати світові нове. Треба лише створити для неї умови «злету» творчих можливостей і дібрати стимули для інтелектуальної активності та творчих ініціатив.
Щоб відповідати вимогам своєї професії й гарантувати високу якість навчального процесу, вчителю необхідно завжди працювати над підвищенням свого професійного рівня. Тому одним із найважливіших завдань науково-методичної роботи гімназії стала реалізація проекту «Підвищення професійної майстерності вчителів», мета якого створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу педагогів. Завдання даного проекту: залучення вчителів до активної творчої професійної діяльності; удосконалення професійних знань, умінь та навичок; створення передового педагогічного досвіду вчителів гімназії.
В контексті даного проекту діє науково-методична рада, на засіданнях якої, крім організаційних питань, розглядаються науково-теоретичні: нестандартні форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів через залучення їх до участі в інтелектуальних іграх та тематичних вечорах; аналіз моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів та результативності роботи вчителів; проектно-модульне планування роботи гімназії на новий навчальний рік.
В рамках реалізації даного проекту була створена Школа удосконалення, результатом роботи якої стали: семінар-тренінг «Вимоги до сучасного уроку. Аналіз та самоаналіз уроку»; конференція «Методи навчання»; методичний фестиваль представлених методичними комісіями моделей уроків, що сприяють формуванню науково-дослідних умінь учнів. розвитку творчих здібностей учнів та формуванню ключових компетентностей учнів.
Основна мета Школи удосконалення - залучення вчителів гімназії до вирішення назрілих методичних проблем, що виникають у навчально-виховному процесі.
Традиційною є у гімназії декада педагогічної майстерності, під час якої відбувається поширення передового педагогічного досвіду вчителів гімназії, збагачення методичної скарбниці кожного вчителя, підвищення його фахового рівня.
На підвищення фахового та методичного рівнів молодих спеціалістів спрямована Школа молодого вчителя, діяльність якої підпорядкована реалізації методичного проекту «Ефективний вчитель».
Особливою рисою науково-методичної роботи у гімназії стала організація її у формі проектної діяльності, що сприяло глибокому розумінню методу проектів, формуванню уміння розробляти проекти та поширенню інноваційної технології, що значно піднімає активність вчителів.
У межах проекту дія завжди є ініціативною і сприймається як потенційний ресурс, важлива цінність, від якої очікується позитивний вплив. У той же час дія не буває односторонньою – розвиток системи є наслідком і умовою розвитку кожного суб’єкта діяльності, кожного елемента системи. Адже сутнісна здатність людини до творчості є її здатністю до обміну своєю діяльністю з іншими членами організації. Суспільство якраз і існує на основі обміну між його членами. Здатність до людської праці й творчості не просто функціональне вміння вільно маніпулювати предметами, а здатність створювати продукти, що мають соціальну цінність, соціальне призначення. Істинно людською є та творчість, в якій не тільки реалізується власна свобода творця, а й її продукти стають умовами для вільної творчості інших членів суспільства. Тобто вона має вищу соціальну цінність.
Отже, залучення до реалізації проекту важливе тому, що саме в такій діяльності – усвідомленій цілеспрямованій – вчитель найбільше інтегрує, структурує, розвиває, освічує себе та набуває нових особистісних якостей і водночас поліпшує умови для творчої самореалізації інших. Ця діяльність актуалізує свідоме і несвідоме, раціональне й ірраціональне, розумове й емоційно-чуттєве. Робота вчителів у мініпроектах сприяла підвищенню самоосвітньої діяльності. Ще К.Ушинський говорив, що вчитель тоді перестає бути вчителем, коли він перестає вчитися. І дійсно, самоосвіта є обов’язковим елементом виробничої діяльності кожного педагога.
Діяльність творчих груп учителів над проектом, що супроводжується народженням творчої ініціативи, зростанням відповідальності, публічної рефлексії кожного власного руху і здобутку, є вагомим фактором формування нової філософії, нової організації культури навчального закладу, а загалом – нової школи.
Педагог-творець – ерудит, він бачить не лише сьогоднішній день, а і завтрашній день, передбачає продуктивно-перетворюючу діяльність на основі принципово нових ідей, підходів та технологій. Він може прогнозувати, передбачати, ставити проблеми й знаходити правильні педагогічні рішення. Завдяки високому рівню інтелекту вчитель-творець здатний бути сприйнятливим до нових ідей, принципових рішень. Одна із головних рис педагога-творця – здатність створити атмосферу активної пізнавальної діяльності, дитячої творчості. І. Бех стверджував: «Педагог має прилаштуватись до розвитку дитини, але аж ніяк не втручатись у його перебіг. Тоді він певною мірою забезпечить свободу дитини».
Пануюча атмосфера науковості та творчості вчителів гімназії спонукає до встановлення своєї авторської школи педагогічної майстерності. Це, в першу чергу, стосується вчителів, діяльність яких пронизана певним напрямком інноваційної діяльності: особистісно орієнтований урок вчителів гімназії; музико-терапевтична технологія «ПіснеЗнайка» І.С. Білецької та Т.С. Карпик, елементи ейдетики О.П. Путіліної, метод навчальних проектів В.І. Слінчук, технологія продуктивного навчання Т.І. Звінеревської, активне самостійне навчання Л.І. Мозгових; дрібна моторика О.Б. Петричук; проектне планування Н.В. Семенової.

Дуже важливим є такий аспект: створення сприятливого психологічного клімату між усіма учасниками навчально-виховного процесу гімназії, що сприяє взаєморозумінню між ними, забезпечує атмосферу творчого зростання й прагнення до самореалізації.

Кiлькiсть переглядiв: 1408

Коментарi

  • TannerPaw

    2017-03-04 13:57:16

    Acai Berry - Exactly Why Is Acai Berry Supplement Best You? Is make use of this certified choosing? There are many copycat companies since are creating products have got low in quality and use essentially the most beneficial associated with extracting the juice for the berries. Most market . are thinking about their bodies know relating to the health benefits of acai berry products. And may used for centuries in Latin america by ancient medicine adult males. The people in the America just started using Acai in focus of the final couple of years, due to several endorsements from singers...

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031