Досвід вивчався: в 2011 – 2016 роках науково-методичною радою Новогуйвинської гімназії.
Актуальність досвіду. В сучасному суспільстві розширюються міждержавні відносини, торгівельно-економічні зв’язки з країнами світу, відбувається стрімкий розвиток науки і техніки, здійснюється постійний обмін науково-технічною інформацією, що обумовлює зростання значення іноземної мови як інструмента спілкування в умовах діалогу культур. Отже, сьогодняшні учні – завтрашні покоління дорослих – мають бути дієвими й результативними, тобто компетентними в умовах швидкоплинного і швидкозмінюваного життєвого простору. Особливого значення при цьому набуває організація навчально-виховного процесу, орієнтованого на «завтра». А навчання, орієнтоване на «завтра» - це якісне навчання. Саме тому тема «Організація навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови та в позаурочній діяльності в контексті компетентнісно-орієнтованого навчання та виховання» є актуальною.
Ідея досвіду: Створення умов під час організації навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови для опанування учнями навчального предмету іноземна мова на рівні практичного володіння як засобу вирішення життєвих питань.
Результатом досвіду є випуск методичного посібника "Організація навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови та в позаурочній діяльності в контексті компетентнісно орієнтованого навчання та виховання"
на методичний посібник «Організація навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови та в позаурочній діяльності в контексті компетентнісно орієнованого навчання та виховання» вчителя англійської мови
Тарасевич Надії Всеволодівни
Методичний посібник є актуальним, оскільки в умовах сучасної школи саме технологія компетентнісно орієнтованого навчання є домінантною як така, що спроможна забезпечити навчання, орієнтоване «на завтра», тобто якісне навчання.
У методичному посібнику автор висвітлює теоретичний та практичний аспекти організації навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови в контексті компетентнісно орієнтованого навчання.
На теоретичному рівні змістовно і логічно обґрунтовано доцільність використання інноваційних форм, методів, технологій в процесі організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках іноземної мови з метою забезпечення якісної освіти.
Методичний посібник має практичне спрямування, оскільки в ньому конкретно визначено діяльність вчителя в процесі організації навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови. В додаткових матеріалах представлено ряд розробок: фрагменти уроків, зразки відповідей учнів, розробки позакласних заходів, які є практичними ілюстраціями викладеного на теоретичному рівні.
Матеріал може бути використаний вчителями-предметниками при плануванні та підготовці до уроків.
Потреба в коштах на 2017 бюджетний рік Новогуйвинської гімназії
ДЕНЬ СВЯТОГО АНДРІЯ ПЕРВОЗВАННОГО
Усі НовиниБерезень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |