Досвід вчителя вищої категорії Тарасевич Н. В.

/Files/images/IMG_9256.jpg

Досвід вивчався: в 2011 – 2016 роках науково-методичною радою Новогуйвинської гімназії.

Актуальність досвіду. В сучасному суспільстві розширюються міждержавні відносини, торгівельно-економічні зв’язки з країнами світу, відбувається стрімкий розвиток науки і техніки, здійснюється постійний обмін науково-технічною інформацією, що обумовлює зростання значення іноземної мови як інструмента спілкування в умовах діалогу культур. Отже, сьогодняшні учні – завтрашні покоління дорослих – мають бути дієвими й результативними, тобто компетентними в умовах швидкоплинного і швидкозмінюваного життєвого простору. Особливого значення при цьому набуває організація навчально-виховного процесу, орієнтованого на «завтра». А навчання, орієнтоване на «завтра» - це якісне навчання. Саме тому тема «Організація навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови та в позаурочній діяльності в контексті компетентнісно-орієнтованого навчання та виховання» є актуальною.

Ідея досвіду: Створення умов під час організації навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови для опанування учнями навчального предмету іноземна мова на рівні практичного володіння як засобу вирішення життєвих питань.

Результатом досвіду є випуск методичного посібника "Організація навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови та в позаурочній діяльності в контексті компетентнісно орієнтованого навчання та виховання"

РЕЦЕНЗІЯ

на методичний посібник «Організація навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови та в позаурочній діяльності в контексті компетентнісно орієнованого навчання та виховання» вчителя англійської мови

Тарасевич Надії Всеволодівни

Методичний посібник є актуальним, оскільки в умовах сучасної школи саме технологія компетентнісно орієнтованого навчання є домінантною як така, що спроможна забезпечити навчання, орієнтоване «на завтра», тобто якісне навчання.

У методичному посібнику автор висвітлює теоретичний та практичний аспекти організації навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови в контексті компетентнісно орієнтованого навчання.

На теоретичному рівні змістовно і логічно обґрунтовано доцільність використання інноваційних форм, методів, технологій в процесі організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках іноземної мови з метою забезпечення якісної освіти.

Методичний посібник має практичне спрямування, оскільки в ньому конкретно визначено діяльність вчителя в процесі організації навчально-виховного процесу на уроках іноземної мови. В додаткових матеріалах представлено ряд розробок: фрагменти уроків, зразки відповідей учнів, розробки позакласних заходів, які є практичними ілюстраціями викладеного на теоретичному рівні.

Матеріал може бути використаний вчителями-предметниками при плануванні та підготовці до уроків.

Кiлькiсть переглядiв: 1519

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Травень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031