Науково-методична робота Новогуйвинської гімназії – це цілісна система взаємопов’язаних дій, які забезпечують безперервний розвиток творчої особистості педагога, формування єдиного колективу педагогів-дослідників, а в кінцевому результаті – підвищення креативного освітнього рівня закладу.
Метою науково-методичної роботи є ефективний розвиток усіх напрямів і суб'єтів педагогічної діяльності гімназії в інноваційному режимі шляхом надання ефективної допомоги вчителям у покращенні організації навчання та виховання школярів, узагальненні й запровадженні передового педагогічного досвіду, підвищення теоретичного рівня й педагогічної кваліфікації вчителів.
Завдання, які реалізуються у процесі науково-методичної роботи:
I група – завдання інноваційного розвитку Новогуйвинської гімназії:
1) здійснення програмно-цільового управління педагогічною діяльністю гімназії;
2) організація пошуку, розробки і апробації нового змісту освіти і виховання гімназистів, методів і форм його реалізації;
3) концентрація інтелектуальних зусиль на основних напрямках наукового пошуку.
II група – завдання становлення науково-педагогічного колективу педагогів-дослідників гімназії:
1) організація колективної інноваційної діяльності педагогів;
2) визначення ціннісних орієнтацій педагогічного колективу;
3) створення позитивного емоційно-психологічного клімату, особистісних взаємостосунків та соціально-психологічних умов;
4) формування кадрового складу гімназії.
III група – завдання розвитку індивідуальної педагогічної діяльності і творчої особистості педагога гімназії:
1) одночасне і поступове формування «педагога-методиста», «педагога-дослідника»;
2) збагачення діяльності педагогів гімназії новими прогресивними та сучасними методами і засобами навчання обдарованих дітей;
3) розвиток особистості і професійних якостей педагогів, що необхідні для їх соціально-педагогічної творчості та особистого вдосконалення;
4) формування інтересу і позитивного ставлення до дослідницької та інноваційної діяльності;
5) вдосконалення навичок самоосвітньої роботи;
6) формування та науково-теоретичне обґрунтування індивідуальної системи роботи.
Таким чином, суть науково-методичної роботи у гімназії відображається у змісті:
ü поглиблення філософсько-педагогічних знань, спрямованих на відродження і розвито національної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії і методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, викладання з урахуванням вимог нормативно-правових актів;
ü вивчення діалектики і принципів розвитку національної освіти, школи. Збагачення педагогічних кадрів надбаннями української педагогіки, науки, культури. Глибоке вивчення і практична реалізація оновлених програм і підручників, розуміння їх особливостей і необхідності виконання з позиції формування національної школи;
ü освоєння методики викладання предметів, демонстрування відкритих уроків, застосування наочних посібників, електронних програм, дидактичних матеріалів;
ü освоєння і практичне застосування методів активізації навчальної діяльності учнів і формування в них наукового світогляду;
ü систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації про зміст і методи навчально-виховної роботи, глибоке вивчення державних нормативних документів;
ü впровадження досягнень психології, педагогіки, окремих методик та передового педагогічного досвіду.
Структурні одиниці науково-методичної роботи у гімназії:
v педагогічна рада;
v науково-методична рада;
v методичні комісії;
v школа вдосконалення;
v школа класного керівника;
v школа молодого вчителя;
v соціально-психологічна служба;
v наукове учнівське товариство «Ерудит».
Офіційний сайт Міністерства освіти і науки України
Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Освітній портал - освіта в Україні, освіта за кордоном
Вчитель вчителю, учням та батькам
Українська мова та література. На допомогу вчителю
Українська мова та література в школі
Потреба в коштах на 2017 бюджетний рік Новогуйвинської гімназії
ДЕНЬ СВЯТОГО АНДРІЯ ПЕРВОЗВАННОГО
Усі НовиниБерезень 2020 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |